El 9 Art

El 9 Art es una botiga que engloba qualsevol manifestació artística. Pretén ser un lloc on els artistes es puguin expressar lliurement en la seva activitat. En aquest espai trobarem dissenyadors gràfics, dissenyadors de moda i diferents artistes. Vull que els artistes joves en la seva dificultat d’exposar la seva obra, trobin un lloc on aquest no sigui el problema.  Donar un cop de mà, perquè els joves tinguin una primera oportunitat d’apropament amb el públic, així com poder vendre la seva obra i poder seguir desenvolupant la seva activitat.
   La participació en aquest projecte es oberta a qualsevol persona amb sensibilitat artística, que tingui alguna cosa a dir, mostrar i expressar mitjançant l’art.

   El 9 Art es una tienda que engloba cualquier manifestación artística. Pretende ser un lugar donde los artistas puedan expresar libremente su actividad. En este espacio encontraremos diseñadores gráficos, diseñadores de moda i diferentes artistas. Quiero que los jóvenes artistas en su dificultad por exponer su obra, encuentren un lugar donde éste no sea el problema. Echar una mano, para que los jóvenes que tengan una primera oportunidad de acercamiento con el público, así como poder vender su obra y poder seguir desarrollando su actividad.
   La participación en este proyecto es abierta a cualquier persona con sensibilidad artística, que tenga cualquier cosa a decir, mostrar o expresar a través del arte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario